In maart van dit jaar won Philips Lighting met de campagne ‘Nieuw licht op oude meesters’ de B2B Marketing Award 2014. In navolging hiervan presenteren het B2B Marketing Forum en Philips Lighting gezamenlijk At the Speed of Light, een gratis inspiratiemiddag voor B2B-marketing- en communicatiemanagers die de ontwikkelingen in hun vakgebied volgen.

event_speed-at-light-e1410435550977

De middag vindt plaats op het hoofdkantoor van Philips Lighting in Amsterdam. Marketing Director Benelux, Maarten Vernooij, licht de succesvolle campagne toe en Nanda Huizing (Head of Brand, Communications & Digital, Philips Benelux) deelt haar inzichten van de nieuwe merkpositie ‘Innovation and You’.

Rob Heerdegen, Manager Marketing Advisory Services EMEA, Oracle Marketing Cloud komt aan het woord over marketing accountability.

Onderzoek Customer Centricity

Tenslotte presenteert Ingrid Archer van spotONvision – initiatiefnemer van het B2B Marketing Forum en de award – de launch van de onderzoeksresultaten van de survey Expeditie Marketing 2014. Meer informatie over deze survey komt later deze maand beschikbaar.

Wanneer: 6 november 2014 van 14.30 uur – 17.30 uur
Waar: Philips Lighting te Amsterdam (Philips Center, Amstelplein 2, 1096 BC Amsterdam, Gerard Philipszaal: 2e etage)
Voor wie: B2B-marketing- en communicatiemanagers

* Volop kennis en inspiratie

* Ins en outs van de campagne ‘Nieuw licht op oude meesters’

* Insights in merkpositie ‘Innovation and You’

* Presentatie van de kersverse onderzoeksresultaten Expeditie Marketing 2014 i.s.m. Canon

* Afsluitende netwerkborrel met vakgenoten

Dit event wordt mede mogelijk gemaakt door Oracle.

Oracle_logo