Het B2B Marketing Forum staat dit jaar geheel in het teken van hands-on aan de slag met moderne marketingtools. Het wordt een inspirerende dag waarbij je veel kennis kan opdoen. Dit jaar geven we 5 interessante workshops over de onderwerpen marketing automation, account-based marketing, de customer journey, lead nurturing en contentmarketing. Benieuwd wat we precies gaan doen? Lees hieronder meer over de inhoud en schrijf je direct in voor de workshop van je keuze.
Marketing automation
Ervaar zelf hoe snel je een marketingcampagne opzet en uitrolt. Tijdens deze workshop slaan we twee vliegen in een klap. Eerst schets je in groepsverband een multi-touch campagnevoorstel. Vervolgens verander je dit concept in een werkende campagne in Act-On’s marketing automation software. Deze workshop zal in de ochtend gegeven worden door Bob Balm (spotONvision) en Andrew Wise (Act-On) geven. In de middag zullen Bob Balm (spotONvision) en Marc Dirks (Oracle) leggen ze de focus op lead scoring in marketing automation tools.
NB: deze workshop zal in het Engels zijn.
Account-based marketing
Altijd al willen weten hoe je het best kunt starten met account-based marketing? Tijdens de workshop van Christopher Engman (Climeon) krijg je antwoord op de volgende vragen:
NB: deze workshop zal in het Engels zijn.
Customer Journey
Tijdens deze workshop zal Ingrid Archer (spotONvision) je alles vertellen over het belang van de customer journey. Je gaat hands-on aan de slag en leert meer over:
NB: deze workshop zal in het Nederlands zijn.
Lead nurturing
In deze workshop, gegeven door Yvette Gietelink (spotONvision), leer je meer over lead nurturing, en dan specifiek:
NB: deze workshop zal in het Nederlands zijn.
Contentmarketing
Content is de smeerolie van elke moderne B2B-organisatie. Daarom creëren we met zijn allen steeds meer content. In de workshop van Pieter van Diggele en Marjan Lijftogt (Vakmedianet) leer je denken als een echte content-hacker. Pieter en Marjan gaan onder andere in op:
NB: deze workshop zal in het Nederlands zijn.