Blog/Nieuws

Voor in je agenda: DeliXL trends en succes in B2B, 27 September

DeliXL won tijdens het B2B Marketing Forum op 14 Maart j.l. de felbegeerde B2B Marketing Award. Zij bewezen met kop en schouders boven iedereen uit te steken en een unieke marketingstrategie te hebben. Dat is precies de reden dat we de case van DeliXL nogmaals in de spotlights zetten op 27 September.

Naast de interessante case van DeliXL zullen we de recente ontwikkelingen en trends in B2B Marketing nog eens uitlichten. Ingrid Archer zal hier tijdens deze dag meer aandacht aan besteden in haar presentatie over de toekomst van B2B Marketing. Het programma gaat verder met twee presentaties van DeliXL. Zo zal Anouk Beerens de winnende strategie achter de case uiteenzetten. Marco van Davenhorst nam in Maart namens DeliXL de award in ontvangst. Hij zal tijdens deze dag nogmaals de winnende strategie uitlichten. De dag wordt in zijn geheel afgesloten met een debat onder leiding van Shimon Ben Ayoun. Het thema van deze discussie: het einde van B2B Marketing ‘as we know it’.

DeliXL: trends en succes in B2B

Vrijdag 27 September 2013

13:30 – 16:00

Inschrijven kostenloos

Maximaal aantal deelnemers: 70

Wil jij:

  • Netwerken en debatteren met collega’s?
  • Geinspireerd worden door de winnende case van DeliXL?
  • Op de hoogte blijven van de laatste B2B ontwikkelingen?

Schrijf je dan nu in en reserveer alvast een plek