Het marketingvak is in transitie en technologie is niet meer weg te denken. Toch zijn er veel innovaties die nog in de kinderschoenen staan enerzijds en valt er voor B2B-marketeers nog veel te leren anderzijds. Op 15 maart 2018 introduceert het B2B Marketing Forum een nieuw concept: de MarTech Start-up Arena.
De MarTech Start-up Arena brengt gepassioneerde professionals bij elkaar en biedt exclusieve exposure aan een beperkte selectie van innovatieve start-ups in marketingtechnologie. De start-ups krijgen een toegewijde expositie: de zogeheten ‘Arena’. Ook krijg je de kans om te pitchen voor het publiek van het B2B Marketing Forum.
Anders dan wat de naam doet vernoemen is de MarTech Start-up Arena geen contest. “Wij bieden veelbelovende start-ups graag een podium in het B2B-landschap en de gevestigde orde”, zegt Shimon Ben Ayoun, mede-oprichter.
“Het B2B Marketing Forum is hier heel geschikt voor, omdat er meer dan 250 B2B-marketingprofessionals bij elkaar komen uit verschillende bedrijfstakken. Marketing, communicatie- en salesmanagers komen niet alleen samen om kennis te delen maar ook om geïnspireerd te raken. In dit laatste levert de MarTech Start-up Arena een actieve bijdrage”, aldus Shimon.
Het Forum hoopt op een mooie selectie aanmeldingen voor de Arena die in 2018 voor het eerst georganiseerd wordt.