Dit jaar staat het B2B Marketing Forum in het teken van het thema ‘Connecting the Dots’. We laten zien dat de rol van de customer journey eindelijk een centrale plek kan innemen in je marketing omdat je sales, marketing en communicatie en de data die daarbij horen allemaal met elkaar kunt verbinden.
Connecting the Dots gaat over het begrijpen van je klant. Het gaat over het samenbrengen van data en inzichten die je hebt en dit gebruiken om je relatie met je klanten te verbeteren. Door je klanten beter te begrijpen, kun je hun op een meer gepersonaliseerde manier van dienst zijn.
Hoe brengen we dit thema tot leven? Uiteraard is zet onze keynote spreker het thema neer aan het begin van de dag. Richard Robinson is expert op het gebied van data-driven marketing en gedragswetenschappen en zal haarfijn toelichten hoe je data kunt samenbrengen en de customer journey centraal kunt zetten.
Verder vullen we de dag met inspirerende sprekers, hands-on workshops en kennissessies. Je leert meer over:
Kom naar het B2B Marketing Forum op 15 maart 2018 en leer meer over een geïntegreerde B2B-marketingaanpak met ‘Connecting the Dots’.