Op dinsdag 17 maart vond de zesde editie van B2B Marketing Forum plaats, een initiatief van B2B-marketingbureau spotONvision. Diverse B2B-marketeers zijn door de masterclasses, case studies en coaching sessies gestimuleerd en geïnspireerd. Kon je niet aanwezig zijn of heb je niet alle sessies kunnen volgen? We hebben de hoogtepunten van het event op een rijtje gezet, zodat indruk krijgt van het event. Bekijk nu ook de korte video-impressie.
“Spetterende presentaties, leerzame casesessies, een grote opkomst en een bruisende sfeer stonden gisteren garant voor een succesvolle editie van het B2B Marketing Forum in DeFabrique in Utrecht.” Marketing Tribune heeft in haar verslag van deze dag gekeken naar de rol die B2B marketing tegenwoordig heeft. Lees het volledige verslag.
Jochem Koole vertelt in zijn artikel waarom je jouw klant vooral niet moet centraal stellen. Een interessante blik op de input die hij vergaart heeft tijdens het B2B Marketing Forum. Lees meer over zijn visie.
Tijdens het B2B Marketing Forum 2015 heeft spotONvision de resultaten gepresenteerd van het eerste kwalitatieve onderzoek in Nederland naar marketing performance management (MPM). Wil je meer weten over het onderzoek? Bekijk dan dit artikel of download het rapport.
Onderzoek: Klantbeleving in B2B
Linda Cornelissen, B2B expert van TNS NIPO, heeft op het B2B Marketing Forum de resultaten gepresenteerd van ‘Klantbeleving in B2B 2015’, een onderzoek van TNS NIPO en spotONvision. In het onderzoek is dit jaar gekeken naar:
Wil je het volledige onderzoek lezen? Download dan het rapport.
Live blog
Wil je een snel overzicht van alles wat er op het B2B Marketing Forum is gebeurd? Lees dan de live blog na.
Het B2B Marketing Forum 2015 is voorbij, maar de B2B marketing community blijft online en offline actief en enthousiast. Je kunt ons volgen op LinkedIn en Twitter. Alle beschikbare presentaties van de dag staan op Slideshare. Ga naar FlickR om alle foto’s te bekijken en op Youtube vind je een video rapportage van de dag. Heb jij ook een blog geschreven over het Forum? Tweet het naar @b2bmktforum of kopieer de link.