Blog/Nieuws

Teamuitje: met een groepsticket naar het B2B Marketing Forum 2017!

Nog op zoek naar een leuk teamuitje voor dit jaar? Kom dan naar het B2B Marketing Forum! Voor de 8ste keer wordt het B2B Marketing Forum gehouden, dit jaar op 16 maart in een bijzondere locatie: Kasteel de Wittenburg in Wassenaar. En voor groepen hebben wij nu een speciale groepskorting.


Een teamuitje vol inspiratie

Vanaf drie personen kan er een groepsticket gekocht worden. Met hoe meer collega’s je gaat, hoe hoger de korting. Want, waarom zou je niet met je hele afdeling een dagje in de wereld van de nieuwste marketingtrends stappen, hands-on workshops volgen, luisteren naar presentaties van inspirerende keynote speakers en vakgenoten ontmoeten. Zo investeer je niet alleen in een leuk teambuilding-uitje, maar doe je met je team ook direct vakkennis op over moderne marketing tools.

Wil je meer weten over de groepskorting?
Neem dan contact op: info@b2bmarketingforum.nl.

1+1 = korting
Niet met je team naar het B2B Marketing Forum, maar met een vriend of vakgenoot? Naast gezelligheid, ontvang je met het referral programma ook nog eens beide €50,- korting op je ticket. Hoe werkt het? Je bestelt een ticket via debit- of creditcard, bij de bevestigingsmail ontvang je een link. Deel deze link met je favoriete vriend of vakgenoot, zodra hij/zij ingaat op deze uitnodiging en een ticket koopt ontvang je beide een aangepaste invoice met €50,- korting.


Hacking Modern Marketing

Het B2B Marketing Forum staat dit jaar geheel in het teken van ‘Hacking Modern Marketing’.

“Moderne marketing gaat over alles wat tegenwoordig kan en waar we de laatste jaren over gehoord, gelezen en mee geëxperimenteerd hebben; denk aan inbound marketing, contentmarketing, buyer persona’s, customer journeys, lead nurturing en marketing automation. Erover praten is één, maar hoe doe je het in de praktijk? Daar blijkt de B2B community veel vragen over te hebben, en daar spelen we op in.”

16 maart staat dan ook geheel in het teken van het hands-on inzetten van moderne marketingtools. Zo zijn er naast interessante keynote speakers ook workshops waarbij de aanwezigen hands-on aan de slag kunnen met onder andere: account-based marketing, lead nurturing, aligning sales en marketing en de customer journey. Een dag waar B2B-vakgenoten samenkomen om kennis en inspiratie te delen.