Hoe creëer je het beste marketing ecosysteem?

Weet jouw management wel dat duidelijk gedefinieerde bedrijfsdoelen van doorslaggevend belang zijn voor jullie marketingprogramma’s?

Begrijpt jouw salesteam dat de buyer journey eerder begint dan het moment dat zij voor het eerst in contact komen met de koper? En, dat de rol van marketing hierin cruciaal is?

In deze sessie nemen twee doorgewinterde B2B-marketeers je mee in:

  • De rol van marketing in het vormen van de buyer journey, het leveren van klantwaarde en het genereren van winst, van awareness totaan de aanschaf, en daarna.
  • Hoe de marketing tech stack bijdraagt aan de end-to-end buyer journey ervaring.
  • De manier waarop hun marketing ecosysteem werkt.

Cathelijne Quarré-Bijleveld en Leslie Alore laten op basis van eigen ervaringen zien hoe de verschillende marketingdisciplines van impact zijn op de buyer journey. Ook laten zij zien hoe deze resultaten gemeten en gemanaged worden.

Hun verhaal toont de kracht en effectiviteit van een geïntegreerd marketing ecosysteem, vanuit het perspectief van de koper.

Wat zul je leren in deze sessie?

  • Hoe begin je met de juiste input vanuit de bedrijfsstrategie en de commerciële prioriteiten?
  • Hoe baseer je op basis van deze input, programma’s en campagnes die zijn aangepast aan de verschillende stadia van de buyer journey.
  • Hoe werken verschillende marketingdisciplines samen.

Ben je er klaar voor? Dit marketingverhaal is niet voor bangeriken! Je leert hoe je in jouw organisatie een gedegen commercieel ecosysteem kan bouwen en managen.

Locatie: Amsterdam Datum: 15 maart 2018 Tijd: 14:25 - 15:00 Cathelijne Quarré-Bijleveld Tracks:
Case study