Of je marketingteam nu aan het begin van de data-reis is of verder, tijdens de presentatie van Christy en Eulalie ontdek jij hoe marketeers betere beslissingen kunnen nemen én hun impact kunnen
Of je marketingteam nu aan het begin van de data-reis is of verder, tijdens de presentatie van Christy en Eulalie ontdek jij hoe marketeers betere beslissingen kunnen nemen én hun impact kunnen
Een aantrekkelijk merk is de heilige graal voor marketeers die willen dat hun merk geliefd is bij het publiek. Maar na het hart van de klant veroverd te hebben blijft de vraag: hoe kan je er je
Tijdens zijn presentatie de-mythificeert Ivo Fugers de grootste buzzwords die gebruikt worden binnen marketing analytics. Hij neemt het publiek mee in de stappen die je als B2B-bedrijf zet richting
Tom van Tilborg (online marketeer) en Ronnie van Dijk (content marketeer) nemen je mee in de stappen die Payper, een Nederlands MKB bedrijf, heeft gezet omtrent de implementatie van een Marketing
Vanaf het eerste contactmoment tot het genereren en converteren van de lead? Hoe zet je een goede Business Case voor online marketing op en optimaliseer je je kanalen op basis van data. Frans en Dyon
Je website genereert leads. Maar zijn het ook leads van goede kwaliteit? Veel bedrijven onderzoeken de kwaliteit van een lead te laat. Pas als ze contact hebben blijkt een lead niet geschikt. Hierdoor