Blog/Nieuws

Lunch & Learn tijdens B2B Marketing Forum

Laten we er geen doekjes om winden: als je naar een seminar gaat, wil je wat leren. Het is leuk hoor, een dagje weg van de baas maar je wilt toch wat opsteken en geïnspireerd terugkomen. Dikke kans dat dat zeker gebeurt als je meedoet aan een van de Lunch & Learn sessies tijdens het B2B Marketing Forum op 20 maart in de Westergasfabriek in Amsterdam.

Wat houdt het in?

Je haalt je lunch en schuift aan aan een van de tafels bij de experts. Samen met vakgenoten ga je vervolgens in gesprek over ofwel online video’s, de kracht van webinars of het nieuwe B2B Expert Platform. Bij de een stel je vragen en bij de ander denk je juist samen met anderen over een nieuw product. Heerlijk toch?

Nog even op een rijtje wat we precies gaan doen:

Online video – Vraag maar raak

Nico Verspaget van Quadia Web TV bespreekt wat online video voor B2B organisaties kan doen. Je mag vragen stellen over specifieke problemen of juist over meer algemene onderwerpen. Samen kijken we wat de mogelijkheden zijn en kunnen we misschien zelfs alvast gaan bedenken wat perfect aansluit bij jouw wensen.

De kracht van webinars – Vragenvuur

Zo’n webinar is helemaal niet zo moeilijk als je zou denken. Kleine moeite, grote ROI. Of geloof je ons niet? Nou, dan is deze sessie perfect voor jou. Marco Wesseling van Citrixonline en Ingrid Archer van spotONvision zitten klaar om jouw vragen over webinars te behandelen. Denk aan zaken als ROI meten maar ook technische vragen. Jij vraagt, zij beantwoorden.

B2B Expert Platform

spotONvision en NIMA gaan dit jaar het B2B Marketing Forum verder uitbouwen. We horen dus graag wat jij zou zien en wat jij juist verwacht van een B2B Expert Platform. Doe mee met deze grote brainstorm en wie weet komt jouw ingeving langs in de pilot die later dit jaar start.

Inschrijven voor de sessies hoeft niet. Je kunt gewoon naar De Westerliefde lopen en aanschuiven. Wedden dat je geïnspireerd terugkomt?