Tijdens het B2B Marketing Forum op 17 maart 2016 zal voor de zevende keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. B2B marketingbureau spotONvision, de organisator van het forum, zet op deze manier de meest unieke marketingstrategie van het afgelopen jaar in de spotlights.
Het B2B Marketing Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is ‘the place to be’ voor iedere B2B marketing en communicatie-professional. De award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven de rest uitsteekt.
Op de website https://www.b2bmarketingforum.nl/award is alle informatie te vinden over de award en hoe bedrijven een nominatie kunnen indienen. Inschrijven voor de nominatieronde is mogelijk tot 30 januari 2016. Daarna worden de inzendingen beoordeeld door een vakjury.
De vakjury bestaat dit jaar uit: Ment Kuiper, directeur bij IDMK Trainingen, Nord van de Mosselaer, sr. Marketing Communications Manager Enterprise Market bij Tele2 Nederland en Marije van Donselaar, hoofd Marketing Strategie bij Nuon Business Nederland. Samen met de stem van het publiek zullen zij op 17 maart 2016 bepalen wie de winnaar is. Tijdens het B2B Marketing Forum 2015 sleepte Canon Nederland de prestigieuze prijs in de wacht met hun case ‘The Exceptional Service Battle’.
Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.