Blog/Nieuws

IBM en Nationale Nederlanden genomineerd

IBM Nederland en Nationale Nederlanden strijden samen voor de B2B Marketing & Communicatie Award 2011. Een vakjury zal de prijs uitreiken tijdens het tweede B2B Marketing Forum op 15 maart.

IBM Nederland is genomineerd met de campagne ‘Conversations for a Smarter Planet’, Nationale Nederlanden met de campagne ‘Nationale Nederlanden in gesprek met de ondernemer’. De genomineerden presenteren tijdens het B2B Marketing Forum hun case aan het publiek . Het publiek kiest de uiteindelijke winnaar.

De nominaties zijn gekozen door een jury bestaande uit voorzitter Ment Kuiper, NextMarketeer en NextAcademy, Ludo Voorn, Directeur Marketing bij Zwitserleven en Elly Langeveld, Country Marketing Manager bij Xerox Nederland.

De uiteindelijke winnaar van de B2B Marketing & Communicatie Award ontvangt, naast een trofee, een opleidingencheque van Lectric ter waarde van 2.500 euro, een in-house masterclass van spotONvision en een training van LEWIS PR (beide ter waarde van 2.000 euro).