De 10e editie staat in het teken van game changers; omdat het spel rondom de klant blijft veranderen.
Terugkijkend op 10 jaar B2B marketing zien we hoe het spel blijft veranderen. Dit is zichtbaar in de manier waarop we werken, in de technologie die we gebruiken en de samenwerking van sales en marketing. We komen van ver, van het concept van permissiemarketing met Seth Godin in 2010 tot de daadwerkelijke permissiemarketing met GDPR in 2018 en de gevolgen ervan.
De rol van sales en marketing is veranderd door nieuw gedrag van de koper, en marketing staat allang niet meer los van sales. Marketing voegt nu waarde toe in het hele koopproces. Sales enablement is niet meer weg te denken.
We hebben nieuwe technologieën geïmplementeerd; een game changer in alles wat we doen. Deze technologie speelt in de toekomst een nog veel grotere rol. En, naast het feit dat klantgedrag is veranderd, heeft de toepassing van technologie een blijvende impact op de manier waarop marketingteams werken.
De 10de editie van het B2B Marketing Forum is een festival waarin alle game changers bij elkaar komen. Met een blik gericht op de toekomst is het tijd om de learnings uit te buiten. Met onderzoek, inspiratie en B2B-cases in een setting om nooit te vergeten.