Blog/Nieuws

Even voorstellen: De Jury van de B2B Marketing & Communicatie Award 2011

Met nog een week te gaan tot de deadline voor inzendingen van de B2B Marketing & Communicatie Award, willen we toch nog even de jury goed voorstellen. Ment Kuiper, Ludo Voorn en Elly Langeveld. Overigens zijn inzendingen voor B2B marketing & communicatie cases welkom tm 18 februari a.s. Lees hier meer over de B2B Marketing & Communicatie Award en de voorwaarden. En dan nu, de jury:

Ment Kuiper (voorzitter van de jury)

Ment heeft ruim 20 jaar ervaring op het gebied van (innovatieve) marketing. Dit specialisme gaat van strategische marketing tot en met de operationele invulling van direct marketing en online technieken.

Sinds 2008 is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van (strategische) online marketing opleidingen binnen LECTRIC. In 2008 was de post Hbo opleiding online marketing “NextMarketeer” een feit.  In 2009 resulteerde dit in de oprichting van de NextAcademy waar Ment verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van diverse opleidingen, daarnaast is hij hoofddocent van de NextMarketeer opleidingen.

Ment hoopt gedurfde, innovatieve en creatieve inzendingen te zien die neigen naar deze nieuwe manier van marketing. Lees ook een kort interview met Ment eerder deze maand.

Ludo Voorn

Ludo Voorn is Directeur Marketing bij Zwitserleven. Als gepassioneerd marketeer heeft Ludo meer dan 18 jaar ervaring in business-to-business en business-to-consumer marketing. Zo werkte hij o.a. voor Travel Active, SNS Bank en Vodafone in leidinggevende functies op verschillende marketinggebieden. Hij kent de marketinguitdagingen, die het managen van directe en indirecte kanalen in veranderende markten met zich meebrengen, als geen ander.

Ludo is lid van de NIMA-B examencommissie en examinator bij het mondelinge B-examen.

Elly Langeveld

Elly Langeveld is Country Marketing Manager bij Xerox Nederland B.V. Zij is al jarenlang actief in een B2B omgeving in diverse marketingfuncties.

Elly heeft een passie voor organisaties die klantgericht opereren, of die voor de uitdaging staan om te transformeren naar een klantgerichte benadering, met alle aspecten die daarbij aan bod komen. Naast haar reguliere werk zet Elly zich ook in voor Nima B2B.

De juryleden kijken uit naar de inzendingen en zij zullen in samenwerking met de organisatie rond 1 maart de nominaties bekend maken. Tijdens het B2B Marketing Forum op 15 maart zal het publiek de winnaar kiezen.