Payper is een Nederlandse MKB-speler, een strategisch partner, op het gebied van flexibele arbeid. Ze bieden structurele oplossingen op het gebied van payroll, backoffice services en HR-management.
Payper is een Nederlandse MKB-speler, een strategisch partner, op het gebied van flexibele arbeid. Ze bieden structurele oplossingen op het gebied van payroll, backoffice services en HR-management.
Dyon Metselaar en Frans Appels nemen je op 19 maart mee in de wereld van de datadriven online buyer journey in de B2B. Zij laten aan de hand van cases zien hoe je succesvol experimenteert in online
Benieuwd hoe je met technologie nieuwe kansen kan creëren voor marketing en sales? En wil je weten hoe marketing en sales bij de Persgroep samenwerken om tot een succesvolle conversie te komen van
Het is alweer bijna zover: de tiende editie van het B2B Marketing Forum met als thema ‘Game changers in B2B’. Kom met je team! Voor groepen vanaf drie personen is er een speciale groepskorting.
Lijkt het je leuk om eens van gedachten te wisselen met een expert? Schuif dan voor 10 minuten aan tafel bij een van de B2B Marketing Forum Coaches. Of je het nu wilt hebben over jouw uitdagingen, een
Op 19 maart 2019 tijdens het B2B Marketing Forum presenteren jonge marketingtalenten in teams hun plan van aanpak. Op basis van strakke pitches op de ‘main stage’ nemen zij het publiek mee in hun
Met Berend-Jan Rietveld De eindklant is machtiger dan ooit en iedere organisatie worstelt met een veranderend speelveld. Wat moet je doen om tot een optimale customer experience te komen? Wie is dé
Goed nieuws voor alle certified marketeers van NIMA, want de jubileumeditie van het B2B Marketing Forum is opnieuw toegevoegd aan de kennisactiviteiten voor de persoonscertificering van NIMA. Als je
De 10de editie van het B2B Marketing Forum wordt innovatiever dan ooit met het Young Talent B2B Marketing Experiment en de Young Talent B2B Marketing Award. Een initiatief van spotONvision en
Al sinds enkele jaren staat customer experience hoog op de agenda bij veel bedrijven zowel in B2C als in B2B. Uit eerder onderzoek blijkt ook nog eens dat de marketeer hierbij een spilfunctie kan