Over de juiste metrics, slim samenwerken en flexibiliteit. Hoe blijf je succesvol én ‘game changing’ in B2B? Een uitdaging waar iedere marketeer voor staat. Internationale B2B key notes en
Over de juiste metrics, slim samenwerken en flexibiliteit. Hoe blijf je succesvol én ‘game changing’ in B2B? Een uitdaging waar iedere marketeer voor staat. Internationale B2B key notes en
Mike Volpe, voormalig CMO van Hubspot, sprak tijdens het B2B Marketing Forum in 2012 over de toenmalig game changer 'inbound marketing'. In onderstaande video gaat hij in op de veranderingen in
Laura Patterson was keynote tijdens het B2B Marketing Forum 2014. Ze is een marketingpionier en staat bekend als leidende autoriteit op het gebied van measurement en performances, marketing
Shimon Ben Ayoun sprak tijdens het B2B Marketing Forum met Jamie Anderson. Jamie is President of EMEA Digital Experience bij Marketo. Tijdens dit gesprek gaat hij in op de impact van digitalisering op
Shimon Ben Ayoun ging tijdens het B2B Marketing Forum in gesprek met Tiffani Bova, zij is Global Customer Growth & Innovation Evangelist bij Salesforce en Wall Street Journal bestseller auteur van
Op 19 maart organiseerden wij voor de 10de keer het B2B Marketing Forum. Tijdens deze 10 jaar ontvingen wij meerdere internationale keynotes op inspirerende locaties. Ook hebben wij meer dan 3000
Ook dit jaar konden de deelnemers van het B2B Marketing Forum verschillende inspirerende sessies bijwonen. Eén van de sessies werd gehouden door Ivo Fugers, Data Scientist van Ortec. Hij is geen
Dit jaar vond de tiende editie van het B2B Marketing Forum plaats en dat konden we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Dagvoorzitter Michael Diederich riep daarom de oprichters van het Forum, Shimon
Op 1 maart vond de bootcamp dag van de Young Talent B2B Marketing Award plaats. Tijdens deze dag hebben 25 jonge marketingtalenten in vier teams gewerkt aan een case van Tele2 zakelijk. De twee beste
Het was 2014 toen tegelfabrikant Royal Mosa inzette op het bereiken van nieuwe markten buiten Nederland. Het commerciële team van Mosa realiseerde zich dat hun merk internationaal nog geen rol speelde