Blog/Nieuws

B2B Valentijnsactie: win een lunch met data-goeroe Richard Robinson

Wij hebben een leuke Valentijnsactie voor je in petto. De organisatie van het B2B Marketing Forum wil alle B2B-marketeers in de week van Valentijnsdag net even wat extra aandacht en een presentje geven.

B2B Marketing Forum - Valentijnsactie

Wat houdt de actie in?

Schrijf je in voor het B2B Marketing Forum tussen maandag 12 februari en vrijdag 16 februari 2018 en maak kans op een VIP-lunch met onze keynote spreker Richard Robinson! Richard weet als geen ander om marketeers te mobiliseren en big data om te zetten naar big actions. Hij past gedragswetenschappen, digitale marketing en data analyses toe om de interactie tussen merk en consument te transformeren.

De lunch met Richard Robinson zal plaatsvinden tijdens het B2B Marketing Forum op 15 maart en er zijn 2 plaatsen beschikbaar. Wil jij een keer lunchen met een ‘leading’ marketeer? Bemachtig dan nu snel jouw kaartje en maak kans op de lunch!

Daarnaast verloten wij ook 10x het boek ‘Strategie = executie’ van Jacques Pijl. Dit boek stond op de shortlist voor beste managementboek van 2017 en is een ‘must-read’ voor de leergierige marketeer die executie hoog op de agenda heeft staan.

Ben jij de gelukkige die een lunch met Richard Robinson óf het boek ‘Strategie = Executie’ wint? Inschrijven voor het B2B Marketing Forum 2018 kan hier!

Aan deze winactie zijn algemene voorwaarden verbonden.