Blog/Nieuws

B2B Marketing Workshops op het programma en

Tijdens het B2B Marketing Forum zal niet alleen aandacht zijn voor presentaties op het grote podium, maar hebben we ook kleinschaligere en meer interactieve onderdelen. Vandaag de Workshops in de spotlights. Let wel, deze zijn beperkt toegankelijk en vol=vol.

Je kunt je aanmelden bij de registratiebalie. Max aantal deelnemers = 20

12:00-12:35 Online video; daar kun je meer mee!
met Nico Verspaget en Ronnie Overgoor – Quadia
Welke vormen van online video bestaan en hoe passen deze in de relatie van je organisatie met klanten, prospects, medewerkers en andere stakeholders.

Nico Verspaget is CEO van Quadia WebTV. Quadia is gespecialiseerd in online video oplossingen en content. Nico Verspaget lanceerde bovendien samen met Ronnie Overgoor Blue Shots TV. Een online televisienetwerk voor en door professionals uit het marketing, media en internet vak.

14:40 – 15:15 – Lessons learned from B2B eCommerce in Practice
door Jorij Abraham en Henk Mugge  – Unic / Fabory
Jorij en Henk vertellen over het implementeren en beheren van B2B ecommerce platformen bij o.a. 3M, Fabory, Bobcat en Bridgestone. Welke mogelijkheden biedt B2B ecommerce tegenwoordig? Welke omzetverhogingen en kostenbesparingen kun je realiseren. En welke valkuilen er zijn tijdens de implementatie en in de operatie van een B2B eCommerce platform?

Jorij Abraham is Director of Consulting bij Unic, marktleider op het gebied van eCommerce en product informatie systemen. Jorij is mede-oprichter van: eVentures, gericht op het opzetten van eBusinesses en vZine, dat bulk voicemail verzendingen biedt in samenwerking met KPN.

Henk Mugge werkt ruim 3 jaar als E-Business Manager voor de Fabory Group. Henk heeft altijd voor grote Internationale groothandels / fabrikanten gewerkt. Fabory is een Internationale leidende groothandel in Bevestigingsmatarialen, Tools en Industrial Supplies, met vestigingen in 16 landen.

16:20-16:55 Online Events: live web tv events
met Nico Verspaget  – Quadia
Kunnen live video events de organisatie van fysieke events vervangen? Hoe pak je live webcasting aan en hoe zorg je voor concrete resultaten?

Lijkt het je wat?