Global Customer Growth & Innovation Evangelist bij Salesforce en Wall Street Journal bestseller auteur van het boek Growth IQ.
Tijdens het B2B Marketing Forum op 19 maart neemt Tiffani Bova je mee in de wereld van Growth IQ in Marketing en Sales. Met haar vinger aan de pols in het bedrijfsleven biedt Tiffani scherpe inzichten en kritische perspectieven op groei, innovatie, verkoop en klantervaring. Op het podium daagt ze marketeers continu uit en wijst ze ons op valkuilen. Het ultieme startpunt om je spel als marketeer blijvend te veranderen!
Tiffani Bova reist de hele wereld over om bedrijven te helpen bij het oplossen van hun grootste probleem: hoe te blijven groeien in het licht van sterke concurrentie en een snel veranderende zakelijke omgeving. Of ze nu presenteert aan een Fortune 500-bestuur of brainstormt met een beginnende ondernemer, Tiffani snijdt door de rommel en verwarring heen die groei vaak omgeeft.
Proberen de juiste beweging te vinden die de prestaties van organisaties verbeteren, kan behoorlijk overweldigend zijn. Maar zoals je zult ontdekken in Bova’s boek ‘Growth IQ’, zijn er tien eenvoudige – maar gemakkelijk verkeerd begrepen – wegen naar groei. Elke succesvolle groeistrategie komt neer op het kiezen van de juiste combinatie en volgorde van deze paden in de huidige context.
Tiffani put uit tientallen jaren ervaring en meer dan dertig fascinerende, diepgaande bedrijfsverhalen om de kansen – en valkuilen – van elk van de tien potentiële groeipaden aan te tonen, hoe ze samenwerken en hoe ze van toepassing zijn op het bedrijfsleven van vandaag.
Voordat ze bij Salesforce ging werken, was Tiffani een VP, Distinguished Analyst and Research Fellow, met Gartner. Ze interviewde gasten, variërend van Dan Pink tot Arianna Huffington op haar podcast “What’s Next!” En haar inzichten hebben bedrijven – waaronder Microsoft, Cisco, IBM, Oracle, SAP, Dell en Amazon-AWS – geholpen hun marktaandeel te vergroten en hun inkomsten laten groeien. Tiffani is ook een belangrijke Twitter-influencer in klantervaring, verkoop, AI, de toekomst van werk, cloud en marketing. Ze studeerde aan The Wharton School.