Na de live presentaties van de B2B Marketing Award-genomineerden hadden de deelnemers aan het B2B Marketing Forum op 15 maart j.l. de mogelijkheid om te stemmen. In combinatie met het juryoordeel rolde Holla Advocaten aan het einde van de middag als winnaar uit de bus.
Na de lunchbreak pitchten de twee genomineerden hun case aan het publiek. Rik ten Wolde van AFAS Software beet de spits af met een mooie AFAS customer experience business case.
Daarna stond Liesbeth van Zeeland, marketing manager bij Holla Advocaten, op het podium met haar verhaal. De kandidaten kregen slechts 3 minuten om hun verhaal te doen. Aan het einde van de middag, zo rond 5 uur werd de winnaar bekend gemaakt door voorzitter van de jury Ment Kuiper.
De jury: “Met de #dekoplopers campagne zet de winnaar een mooie multichannel case neer met een duidelijke doelstelling en een goede aanpak. De creativiteit van de campagne laat zich onder andere zien in een crossmediale strategie.”
De winnaar gaat naar huis met de eer, de trofee en een mooie opleidingscheque van B2B-marketingbureau spotONvision.
Liesbeth van Zeeland van Holla Advocaten: “Wat een eer om deze prestigieuze award te mogen ontvangen. Onze campagne #dekoplopers heeft reeds enorm mooie resultaten behaald, maar dit is echt de kers op de taart!”
Lees hier het volledige persbericht.
Voorgaande jaren werd de B2B Marketing Award in de wacht gesleept door zowel bekende als minder bekende bedrijven. De award werd voor het eerst uitgereikt in 2010 aan specialist in machineonderhoud Numac. Vorig jaar won ServiceNow en het oordeel van de jury was duidelijk: “ServiceNow heeft haar naamsbekendheid vergroot, haar database uitgebreid en een mooie sales pipeline gerealiseerd. Dit resultaat, dat zij met duidelijke cijfers aantoonden, was voor ons uiteindelijk de doorslaggevende factor om ServiceNow tot winnaar uit te roepen.”
Ingrid Archer van spotONvision over de award: “We zijn in 2010 met een traditie gestart om kennis in B2B naar een hoger niveau te krijgen, maar ook vooral om een podium te bieden om kennis te delen. De B2B Marketing Award is daar een onlosmakelijk onderdeel van geworden. Volgend jaar wordt het 10de jaar! Best iets om trots op te zijn.”