Award

Young Talent B2B Marketing Award 2019

De 10de editie van het B2B Marketing Forum wordt innovatiever dan ooit met het Young Talent B2B Marketing Experiment en de Young Talent B2B Marketing Award. Een initiatief van spotONvision en SCHAAL+.

Jonge marketingtalenten, geselecteerd door SCHAAL+, moeten in één dag tot de meest innovatieve oplossing voor een complex B2B-marketingvraagstuk komen: het Young Talent B2B Marketing Experiment. Geen oplossing is te gek zolang de uitkomst meetbaar bijdraagt aan de organisatiedoelstelling.

Op 19 maart tijdens het B2B Marketing Forum presenteren de SCHAAL+ talenten in teams hun plannen. Op basis van strakke pitches op de ‘main stage’ stemt het publiek op meest innovatieve oplossing voortkomend uit het Young Talent B2B Marketing Experiment. Zo wordt de allereerste winnaar van de Young Talent B2B Marketing Award bekend.

Wil jij je stem uitbrengen in de Young Talent B2B Marketing Award? Boek dan nu je ticket voor het B2B Marketing Forum. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de deelnemende SCHAAL+ talenten en hun werk via onze social kanalen.

Meer informatie over de Young Talent B2B Marketing Award? Lees het persbericht.

Even voorstellen: de jury 2019

De juryleden van de Young Talent B2B Marketing Award 2019 zijn: Ment Kuiper, Nord van de Mosselaer, Ingrid Archer en gastjurylid Liesbeth van Zeeland. Naast hun rol als jurylid tijdens het Forum, zullen zij de talenten begeleiden tijdens het uitwerken van de case op 1 maart en het voorbereiden van de pitches van de twee genomineerde teams.

Ment Kuiper Directeur IDMK TrainingenNord van de Mosselaer Senior Marketing Manager Enterprise Market Tele2

Liesbeth van Zeeland van Holla Advocaten, de winnaar van de B2B Marketing Award 2018, is dit jaar gastjurylid van de Young Talent B2B Marketing Award.