De 10de editie van het B2B Marketing Forum wordt innovatiever dan ooit met het Young Talent B2B Marketing Experiment en de Young Talent B2B Marketing Award. Een initiatief van spotONvision en SCHAAL+.
Jonge marketingtalenten, geselecteerd door SCHAAL+, moeten in één dag tot de meest innovatieve oplossing voor een complex B2B-marketingvraagstuk komen: het Young Talent B2B Marketing Experiment. Geen oplossing is te gek zolang de uitkomst meetbaar bijdraagt aan de organisatiedoelstelling. Denk aan account-based marketing, marketing automation, buyer persona inzet maar ook gewoon direct mailings.
Op 19 maart tijdens het B2B Marketing Forum presenteren de SCHAAL+ talenten in teams hun plannen. Op basis van strakke pitches op de ‘main stage’ stemt het publiek op meest innovatieve oplossing voortkomend uit het Young Talent B2B Marketing Experiment. Zo wordt de allereerste winnaar van de Young Talent B2B Marketing Award bekend.
Meer informatie over de Young Talent B2B Marketing Award? Lees het persbericht.
De juryleden van de Young Talent B2B Marketing Award 2019 zijn: Ment Kuiper, Nord van de Mosselaer, Ingrid Archer en gastjurylid Liesbeth van Zeeland. Naast hun rol als jurylid tijdens het Forum, zullen zij de talenten begeleiden tijdens het uitwerken van de case op 1 maart en het voorbereiden van de pitches van de twee genomineerde teams.
Op 1 maart vond de bootcamp dag van de Young Talent B2B Marketing Award plaats. Tijdens deze dag hebben 25 Young Talents in vier teams gewerkt aan een case van Tele2 zakelijk. De twee beste teams zijn door de vakjury gekozen om te pitchen tijdens het Forum.