Blog/Nieuws

Alles in een: filosofie, lunch en marketing

lunchAltijd al willen filosoferen en lunchen tegelijkertijd? Die mogelijkheid heb je tijdens het B2B Marketing Forum 2013 op 14 Maart. Wanneer jij je inschrijft voor dit evenement, maak je kans om een lunch te winnen met keynote spreker Nick Southgate.

Hij is bijzonder vriendelijk en oogt heel gewoon, maar ‘there is more than meets the eye’. Nick is namelijk filosoof en docent aan de School of Life, te Londen. Het is een plek waar men samenkomt om de zin van het leven te bespreken en de manier waarop je dit leven zou moeten leiden. Voor de gemiddelde marketeer is dat totaal niet relevant. Of toch wel?

Nick koos na zijn opleiding bewust voor de advertising en reclame branche. Nick is gedragsfilosoof. Daarmee heeft hij inzicht in het koopgedrag van een business buyer en weet hij precies hoe je een koper, vanuit sales en marketing, moet benaderen. Voor een marketeer is dat onmisbare informatie. Het sluit perfect aan bij het thema van het B2B Marketing Forum dit jaar: ‘The Great Journey: from Lead to Customer’. Recente ontwikkelingen in de marketingwereld laten zien dat de focus steeds meer aan verschuiven is naar de buyer. Het begrijpen van deze buyer is dan ook van essentieel belang.

We kunnen natuurlijk een ellenlang artikel schrijven over Nick’s ervaringen en filosofieën, maar wij bieden je de kans om alles met hem te bespreken. Schrijf je nu in voor het Forum en maak kans op een 1-op-1 gesprek met Nick. Tijdens de lunch zal een tafel apart worden gezet waar jij, gedurende de hele lunch, met Nick van gedachten kunt wisselen. Inschrijven kan via de website.

Zie ook het artikel op Marketingfacts