Blog/Nieuws

10 redenen waarom je het B2B Marketing Forum op 13 maart niet mag missen

  1. 10redenenBeleef: hoe de best-in-class marketeers hun marketing meetbaar maken en daardoor betere marketingresultaten halen
  2. Resultaten van: de enige echte ‘Business Buyer Insights XL survey’ in Nederland door TNS NIPO en spotONvision
  3. Pak mee: praktische marketingtips, diepgaande strategische marketingkennis, hands-on sessies en netwerken met honderden B2B vakgenoten
  4. Engage jezelf: met alles over de laatste trends in strategie, lead management, inzicht in de koper, de buyer journey, contentmarketing en lead nurturing in B2B
  5. Stem samen mee: in de uitreiking van de B2B Marketing Award 2014
  6. Keynote sprekers: Laura Patterson (VisionEdge Marketing): ‘Taking Your Marketing Measurement to New Heights’, Lisa Redekop 
(Thomson Reuters): ‘Building a sales enablement discipline – sales people as customers’ en Meagen Eisenberg (Docusign): ‘A progressive commitment – the sales and marketing marriage’
  7. Expert sprekers:  Kieran Flanagan (Hubspot), Mark Appel (Exact Online), Kees Henniphof (ServiceNow), Tristan Lavender (Deloitte), Shimon Ben Ayoun (spotONvision) en Nord van de Mosselaer (Vodafone)
  8. Entertainment en deskundigheid met de dagvoorzitter: Ronnie Overgoor
  9. Ontbijt voor vroege vogels: om de files voor te zijn, een heerlijk ontbijt met vakgenoten
  10. Masterclass: met Ingrid Archer (spotONvision) voor de professionals die net wat dieper op de materie in willen gaan