Blog/Nieuws

10 redenen waarom je het B2B Marketing Forum niet mag missen

Wil jij ook deel uitmaken van de Nederlandse B2B marketing community? Hieronder 10 redenen waarom je 20 maart niet mag missen

  1. Beleef: hoe je moet stoppen met marketing en echte relaties aangaat met je prospects en klanten
  2. Resultaten van: de enige echte B2B Marketing Barometer 2012 in Nederland door TNS NIPO en spotONvision
  3. Pak mee: praktische marketingtips, coaching, hands-on sessies en netwerken met honderden B2B vakgenoten
  4. Engage jezelf: met alles over de laatste trends in social media, inbound en content marketing in B2B
  5. Stem mee: in de uitreiking van de NIMA B2B AWARD 2012
  6. Keynote sprekers: Scott Stratten, social media guru en auteur ‘Unmarketing | Stop Marketing Start Engaging’ en Steven van Belleghem, auteur ‘The Conversation Company | Gebruik de feed back van uw klanten nu ook echt’
  7. Expert sprekers: Tim Barker – Salesforce.com, Kors van Wijngaarden en Patrick Filius – Philips, Ingrid Archer – spotONvision, Reg van Steen – TNS NIPO, Ronald Velten – IBM, Todd Wheatland – Kelly Services
  8. Entertainment en deskundigheid met de dagvoorzitters: Rutger Mollee – cabaretier en communicatieadviseur en Yvonne van Bokhoven – LEWIS PR
  9. Lunch & Learn: in kleinschalige lunchsessies met B2B onderwerpen naar jouw keuze
  10. Met een coach in gesprek: face-to-face en 1:1 met een expert B2B vakgenoot

Datum en locatie 20 maart 2012 – Westergasfabriek – Amsterdam

Investering 595,- euro (ex BTW) voor een dag vol inspiratie, kennis, coaching, netwerken. Inclusief lunch en consumpties en een eigen kopie van het eerste Nederlandse B2B Marketing Barometer rapport. Groepskortingen mogelijk. Het forum telt mee voor PE-punten.