Blog/Nieuws

10 redenen waarom een B2B marketeer 14 maart niet mag missen

Belangrijkste reden is natuurlijk dat je van je vak houdt en graag vakgenoten met dezelfde passie wilt ontmoeten. Maar er is meer:

  1. Beleef: hoe je in de huid van de koper kunt kruipen en daardoor betere marketingresultaten kunt behalen
    en
  2. Resultaten van: de enige echte ‘Business Buyer Influencers’ survey in Nederland door TNS NIPO en spotONvision
    en
  3. Pak mee: praktische marketingtips, diepgaande strategische marketingkennis, hands-on sessies en networking met honderden B2B vakgenoten
    en
  4. Engage jezelf: met alles over de laatste trends in strategie, lead management, inzicht in de koper, de buyer journey, contentmarketing en lead nurturing in B2B
    en
  5. Stem samen mee: in de uitreiking van de B2B Marketing Award 2013
    en
  6. Keynote sprekers: Nick Southgate, gedragseconoom, over hoe B2B kopers beslissen, Meta Karagianni, SiriusDecisions, over sales en marketing alignment
    en
  7. Expert sprekers met vele B2B marketingcases:  Alex Ballering – NXP Semiconductors, Pamela Pauwels – Philips Healthcare, Ingrid Archer – spotONvision, Reg van Steen – TNS NIPO, Roel Haanappel – UNIT4
    en
  8. Entertainment en deskundigheid met de dagvoorzitter: Andrew Moskow– Boom Chicago
    en
  9. Ontbijt voor vroege vogels: om de files voor te zijn, een heerlijk ontbijtje met vakgenoten meepakken
    en
  10. Masterclasses: voor de professionals die net wat dieper op de materie in willen gaan