10 redenen waarom een B2B marketeer 14 maart niet mag missen
19 februari 2013
Belangrijkste reden is natuurlijk dat je van je vak houdt en graag vakgenoten met dezelfde passie wilt ontmoeten. Maar er is meer:
- Beleef: hoe je in de huid van de koper kunt kruipen en daardoor betere marketingresultaten kunt behalen
en
- Resultaten van: de enige echte ‘Business Buyer Influencers’ survey in Nederland door TNS NIPO en spotONvision
en
- Pak mee: praktische marketingtips, diepgaande strategische marketingkennis, hands-on sessies en networking met honderden B2B vakgenoten
en
- Engage jezelf: met alles over de laatste trends in strategie, lead management, inzicht in de koper, de buyer journey, contentmarketing en lead nurturing in B2B
en
- Stem samen mee: in de uitreiking van de B2B Marketing Award 2013
en
- Keynote sprekers: Nick Southgate, gedragseconoom, over hoe B2B kopers beslissen, Meta Karagianni, SiriusDecisions, over sales en marketing alignment
en
- Expert sprekers met vele B2B marketingcases: Alex Ballering – NXP Semiconductors, Pamela Pauwels – Philips Healthcare, Ingrid Archer – spotONvision, Reg van Steen – TNS NIPO, Roel Haanappel – UNIT4
en
- Entertainment en deskundigheid met de dagvoorzitter: Andrew Moskow– Boom Chicago
en
- Ontbijt voor vroege vogels: om de files voor te zijn, een heerlijk ontbijtje met vakgenoten meepakken
en
- Masterclasses: voor de professionals die net wat dieper op de materie in willen gaan