Blog/Nieuws

Workshop registratie: Registreer je nu voor jouw plek bij de workshops

Het B2B Marketing Forum staat dit jaar geheel in het teken van hands-on aan de slag met moderne marketingtools. Het wordt een inspirerende dag waarbij je veel kennis kan opdoen. Dit jaar geven we 5 interessante workshops over de onderwerpen marketing automation, account-based marketing, de customer journey, lead nurturing en contentmarketing. Benieuwd wat we precies gaan doen? Lees hieronder meer over de inhoud en schrijf je direct in voor de workshop van je keuze.

workshop registratie

Marketing automation
Ervaar zelf hoe snel je een marketingcampagne opzet en uitrolt. Tijdens deze workshop slaan we twee vliegen in een klap. Eerst schets je in groepsverband een multi-touch campagnevoorstel. Vervolgens verander je dit concept in een werkende campagne in Act-On’s marketing automation software. Deze workshop zal in de ochtend gegeven worden door Bob Balm (spotONvision) en Andrew Wise (Act-On) geven. In de middag zullen Bob Balm (spotONvision) en Marc Dirks (Oracle) leggen ze de focus op lead scoring in marketing automation tools.

NB: deze workshop zal in het Engels zijn.

Account-based marketing
Altijd al willen weten hoe je het best kunt starten met account-based marketing? Tijdens de workshop van Christopher Engman (Climeon) krijg je antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe definieer je account-based marketing in jouw situatie?
  • Hoe start je met account-based marketing?
  • Welke basisprincipes moet je op orde hebben?

NB: deze workshop zal in het Engels zijn.

Customer Journey
Tijdens deze workshop zal Ingrid Archer (spotONvision) je alles vertellen over het belang van de customer journey. Je gaat hands-on aan de slag en leert meer over:

  • Buyer of customer journey, waar begin je?
  • Hoe breng je de buyer of customer journey in kaart?
  • Hoe bouw je een marketingplan gebaseerd op de buyer of customer journey map?

NB: deze workshop zal in het Nederlands zijn. 

Lead nurturing
In deze workshop, gegeven door Yvette Gietelink (spotONvision), leer je meer over lead nurturing, en dan specifiek:

  • Hoe bepaal je jouw doelgroep?
  • Hoe breng je de koper in kaart (van awareness, naar consideration en decision)
  • Hoe kun je relevante campagne flows ontwikkelen?
  • Wat voor soort nurturing past bij jouw organisatie?

NB: deze workshop zal in het Nederlands zijn.

Contentmarketing
Content is de smeerolie van elke moderne B2B-organisatie. Daarom creëren we met zijn allen steeds meer content. In de workshop van Pieter van Diggele en Marjan Lijftogt (Vakmedianet) leer je denken als een echte content-hacker. Pieter en Marjan gaan onder andere in op:

  • Hoe kies je een onderwerp dat je publiek boeit?
  • Hoe bepaal je het ideale format?
  • Aan welke eisen moet je content voldoen?
  • Hoe kijkt een redacteur naar content?

NB: deze workshop zal in het Nederlands zijn.

Wil je meer informatie over een van bovenstaande topics? En heb je je al ingeschreven voor het B2B Marketing Forum? Meld je dan nu aan voor de workshop van je keuze. LET OP: het aantal plaatsen per workshop is beperkt, dus schrijf je snel in!

Heb je je nog niet inschreven voor het forum? Bestel hier nog snel je ticket!